Monday 27 February 2012

Ahli keluarga rempit!

aku jenis yang selalu bukak facebook. bagi aku, facebook adalah surat khabar bagi aku. mungkin aku jenis yang bosan kalau baca surat khabar. 


bila dah selalu bukak facebook ni, aku perasan ada satu jenis penulisan yang sesetengah orang suka buat, aku namakan die tulisan rempit. ala, yang ada -ew kat belakang dia tu. meh aku bagi contoh ye.


"cbuk JEW. PEW yg omey NYEW?"


satu lagi aku perasan, ada gak golongan yang terus tukar ejaan untuk sesuatu words tu. yang x boleh blah nye, memang berbeza gila aku rase bunyinya dengan yang asal, macam ni:


"shaye tayang awak ketad2.."


puihhh...sori la ni aku amik ayat2 yang aku perasan kat facebook. bagi aku tulisan mcm ni telah mengganggu ketenteraman hidup aku, malah lagi nak membuatkan aku muntah hijau. aku pun tak sangka macam mane la orang2 mcm ni boleh ada dalam list friends aku. haishhh...kalau yang guna sikit2 mcm jew tu aku boleh terima lagi, dimaafkan...hahaha. kalau yang lagi teruk dari tu, sorry to say, aku nak unfriend tak sampai hati pulak, unsubscribe je lahhh...at least name kau tak keluar dalam news feed aku.



♥kahkahkah♥
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...